Գործնական քերականություն
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը) 1. Տրված ժխտական նախադասությունները շարունակի՛ր՝ քանի ձևով հնարավոր է: Ամեն անգամ շեշտը դի´ր այն բառի վրա, որին վերաբերում է ժխտումը: Օրինակ` Գյուղատնտեսությո՛ւնը չափազանց դանդաղ չի զարգանում, այլ արդյունաբերության մյուս ճյուղերը: Գյուղատնտեսությունը չափազանց դանդաղ չի զարգանում, այլ ընդամենը մի քիչ է հետ ընկնում: Գյուղատնտեսությունը չափազանց դանդա՛ղ չի զարգանում, այլ նույնիսկ առաջ է ընկել: Բոլոր արհեստանոցները նույն գործը չեն անում, այլ միայն մեկն է տարբերվում: Բոլոր արհեստանոցները նույն գործը չեն անում, այլ բոլորը տարբեր գործեր են անում: — Բոլոր արհեստանոցները նույն գործը չեն անում: Ես չեմ տեսել տոթակեզ անապատը: Ես չեմ տեսել տոթակեզ անապատը, այլ միայն լսել եմ դրա մասին:Արքիմեդը ջրավազանում իր ամենանշանավոր օրենքը չհայտնագործեց: — Արքիմեդը ջրավազանում իր ամենանշանավոր օրենքը չհայտնագործեց, այլ միայն սկացավմի աաձև: 2. Տրված նախադասությունները համեմատի՛ր և հարցով գրի՛ր, թե յուրաքանչյուր նախադասության մեջ ի´նչ է կարևորված (ուշադրությո՛ն դարձրու շեշտված բառերին): Ջրային բույսե՛րն են կազմում երկրագնդի…
Майский флешмоб
https://docs.google.com/forms/u/0/d/e/1FAIpQLScH1XqNI_7ghqmXHH6olQdGkSbi687vAz1-5Bse5v_N4duxvA/formResponse 1. Лингвистическая загадка: Это выражение обозначает довольно специфическое состояние, человек помнит значение слова, может его объяснить, однако само слово вдруг оказывается забыто! Японцы говорят: слово застряло в горле. А что говорят носители русского языка? Вертится на языке 2. Подберите русские синонимы к заимствованным словам: Аббревиатура-сокращение, фиаско-провал, эскиз-набросок, корректировать-исправлять, коммуникабельный-общительный, толерантный — терпеливый 3. Угадайте слово по…
Մայրենիի մայիսյան ֆլեշմոբ
https://docs.google.com/forms/u/0/d/e/1FAIpQLSf7_2eOeD0sKKl8ct-Z5qRlCRTRWPUYYVNUz2faLlUvZ9pooA/formResponse 1.Տարբերակներում նշված արտահայտություններից երեքը ենթարկվում են մեկ օրինաչափության: Ո՞ր տարբերակի արտահայտությունը չի ենթարկվում այդ օրինաչափությանը: Բացատրի՛ր օրինաչափությանը ենթարկվող արտահայտությունների իմաստները: Ա.աչքը ջուր կտրել Բ. գլխարկը գետնովը տալ Գ. ժամավաճառ լինել Դ. Ազնիվ մարդ Դ. Ազնիվ մարդ, մնացած արտահայտություններում կան բայեր՝ աչքը ջուր կտրել՝ երկար սպասել, գլխարկը գետնով տալ — պատիվը գցել, ժամավաճառ լինել՝ ժամանակը ծախսել չնչին բաների վրա 2.Ո՞ր նախադասության ընդգծված բառը «հարազատ» չէ մյուս ընդգծվածներին: Հիմնավորի՛ր պատասխանդ։ Ա. Նրա ջերմ խոսքերը քո մասին են: Բ. Ընթերցածիս մասին այժմ չեմ խոսի:…
Երկրաչափություն տնային 13 05 2024
Քանի որ OM-ը կիսորդ է, ապա MH=MK` կիսորդի յուրաքանչյուր կետ հավասարահեռ է: ÐHBK=ÐOBK=60:2=30°, հետևաբար KH=KB/2=10:2=5սմ KD=KH=5սմ Պատ՝ 5սմ, 5սմ FK=FH, AF-ը կիսորդ է, ÐBAC=37+37=74° Ðc=180-(45+90)=45° DC=AD DABD (ÐD=90°) AB>AD, AB>DC Պատ՝ AB>DC ÐA=17*2=34 ÐB=28*2=56, քանի որ P-ն գտնվում է կիսորդի վրա ÐC=180- (34+56)=90°
English homework 11 May 2024
Lesson 1 Subway hero /to read and translate the text/page 88 Grammar:first conditional Hometask:2/,c,d,page 89 C. Yes because he saved old man on the trails. That was too dangerous but he did it.
Հանրահաշիվ տնային 12. 05.2024թ.
Լրացուցիչ առաջադրանքներ՝ 499-բ,դ;501-բ,դ; 502-բ;504-բ,դ,զ; 505-բ,դ; 507-բ,դ 499. Արտահայտությունը ձևափոխե՛ք կատարյալ տեսքի բազմանդամի. բ) (x + y) 2 + (2y) 2= x2+2xy+y2+4y4 դ) (2x + y) (x + 2y) − (x + y) 2 =2×2+ 4xy+yx+2y2-x2-y2=x2+5xy+y2 501. Արտահայտությունը ներկայացրե՛ք բազմանդամի քառակուսու (գումարի քառակուսու) տեսքով. դ) 4a 4 + 8 a 2 b + 4 b 2 =(2a2+2b)2…
Գործնական քերականություն 12.05.2024
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը) Ավարտել և ամբողջացնել անհատական նախագիծը։ 08.05.2024, չորեքշաբթի Աշխատանք դասարանում 1. Տրված նախադասությունները դարձրո՛ւ կրավորական և պատասխանի՛ր հարցերին: Մի ձեռնարկատեր հասարակությանը զվարճացնելու համար կառուցվել էր գնդաձև սենյակ հիշեցվող զվարճալի և ուսանելի կարուսել: Մի ձեռնարկատերոջ կողմից հասարակությանը զվարճացնելու համար կառուցվել էր գնդաձև սենյակ հիշեցվող զվարճալի և ուսանելի կարուսել: Ինչո՞ւ սովորական իրերի իրար ձգվելը մենք չեն նկատում: Քամին սկզբում քշվեց թեթև, թույլ ամրացված տանիքները: Քամու կողմից սկզբում քշվեցին թեթև, թույլ ամրացված տանիքները: Նուրբ շղարշը տաքացնում է դեմքը: Դեմքը տաքացվում է նուրբ շղարշով: Մրջյունները ծածկել էին սեղանը: Սեղանը ծածկվել է մրջյուններով: Ձնհալի մի բաժակ մաքուր ու սառը ջուրը փրկեց հիվանդին: Հիվանդը փրկվեց ձնհալի մի բաժակ մաքուր ու սառը ջրով: Ինչպե՞ս է փոխվում տրված նախադասության ենթական: Նախադասությունների մեջ ենթական դառնում է լրացում: 2. Նախադասություններն ըստ օրինակի փոխի՛ր (դարձրո՛ւ ներգործական): Սիրտը գերվեց աղջկա մի ժպիտից: Աղջկա մի ժպիտը…
Պատմություն՝ Արշակ երկրորդը և Պապ թագավորը
Պապ թագավորըՀռոմեական օգնական զորքով Պապը վերադառնում է և հաստատվում հայոց գահին (370–374 թթ.): Հայոց զորավար Մուշեղ Մամիկոնյանը երկիրը մաքրում է թշնամու զորքերից և լուծում Արշակ արքայի և իր հոր` Վասակ սպարապետի վրեժը: Հռոմեական կայսերը խնջույքի ժամանակ սպանել է տալիս Պապ թագավորին: Արշակ ԵկրորդԱրշակ եկրորդ–ը (350–368 թթ.) դարձավ Արշակունիների ամենանշանավորարքաներից մեկը։ Նա սկսեց վարել ինքնուրույն քաղաքականություն։ Հռոմում…
Քիմիա տնային 09.05.2024թ. Օքսիդացման աստիճան
Քիմիա 7 . առաջադրանքներ Օքսիդացման աստիճան Օքսիդացման աստիճանի մեծությունը որոշվում է միացության մոլեկուլում դեպի տվյալ ատոմը կամ տվյալ ատոմից շեղված էլեկտրոնների թվով: Օքսիդացման աստիճանը նշանակվում է արաբական թվանշանով, դրվում է քիմիական նշանի վերևում, ընդ որում սկզբից գրվում է նշանը (+ կամ –), ապա՝ լիցքի թվային արժեքը: Օրինակ Քլորաջրածնի մոլեկուլում ջրածին տարրի օքսիդացման աստիճանը +1 է, իսկ քլորինը` –1, որն էլ գրառվում…
Կենասբանություն՝ Թռչուններ
Լրացուցիչ առաջադրանքներ, պատասխանել հարցերին Ձվի կենտրոնում գտնվում է դեղնուցը: Դեղնուցի վերին մասում գտնվում է սաղմնային սկավառակը: Դեղնուցն իր մեջ պարունակում է մեծ քանակով սննդանյութեր, որոնք անհրաժեշտ են սաղմի զարգացման համար: Դեղնուցը ձվի թաղանթին միացած է կախաններով: Դեղնուցն արտաքինից պատված է սպիտակուցով, որը պաշտպանում է սաղմը և հանդիսանում է ջրի պահեստավորված զանգված: Սպիտակուցային մարմինը պատված է սաղմնային՝ ենթակճեպային թաղանթներով: Սաղմնային թաղանթները…
Загрузка…
Произошла ошибка. Обновите страницу и повторите попытку.
Follow My Blog
Get new content delivered directly to your inbox.